بهترین نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی

مدیریت دندانپزشکی اهمیت زیادی دارد و برای انجام هر چه بهتر این کار نیاز است تا از ابزارها و نرم افزارهایی استفاده شود. ما در این مطلب به شما بهترین نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی را معرفی خواهیم کرد.

 

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی تیام

نرم افزار دندانپزشکی تیام که برای مدیریت مطب و کلینیک طراحی و تولید شده است، دارای ماژول های بسیاری جهت ارتقا سطح مدیریت این مراکز است. ماژول هایی نظیر پذیرش و مدیریت پرونده های بیماران، صف و نوبت دهی، مدیریت طرح درمان و لابراتور، مدیریت قرارداد کارکنان، گزارش ساز، انبارداری، حسابداری،مدیریت صندوق، سامانه پیامکی، داشبورد مدیریت و …

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی تیام

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

نرم‌افزار «لبخند» از محصولات شرکت پردازش سیستم پرنیان است که به عنوان نخستین نرم‌افزار تحت وب مدیریت مطب، کلینیک و دانشگاه دندانپزشکی در ایران، پس از سه سال مطالعه، امکان‌سنجی و تحقیقات فنی و مهندسی توسط کارشناسان دپارتمان نرم‌افزارهای تحت وب شرکت و استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزشمند جمعی از دندانپزشکان محترم ایرانی از جمله برخی از اعضای هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، از پایه طراحی شده و پس از موفقیت در تست‌های مختلف، به مرحله تولید و عرضه عمومی رسیده است.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی مینادنت

مینادنت كمال افتخار را دارد كه پس از سالهـا تلاش مستمر ، حاصل كـار خود را كه نرم افـزار جامع مدیریت دندانپزشكي مینادنت مي باشد را به جامعه دندانپزشـكان تقديم نمايد. نرم افزار مدیریت مطب دندان پزشکی مینادنت با بررسی نیازهای کلینیک ها و مراکز دندان پزشکی، پیچیده و بروز ترین امکانات مورد نیاز را به صورتی کامل و بی نقص پیاده سازی کرده است.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی ایده آل

یک نرم افزار دندانپزشکی خوب باید در عین سادگی بتواند نیازهای پیچیده مربوط به یک مطب و کلینیک را به خوبی برآورده سازد. باید توجه داشت که تهیه نرم افزاری که این ۲ مهم را شامل نشود به اتلاف وقت و هزینه و در انتها ، کنار گذاشتن نرم افزار می انجامد.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی ایده آل

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی گیتی گستر

این نرم افزار با بهره گیری از بررسی های انجام گرفته بر روی نرم افزار های معتبر مورد استفاده در اتحادیه اروپا ساخته شده و پس از جمع آوری فهرستی از امکانات رایج و ضروری اتوماسیون مطب ها و کلینیک ها ، امکانات مورد نیاز پزشکان و دندانپزشکان ایرانی نیز در آن گنجانده شده است.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی گیتی گستر

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی روزنه

نرم افزار دندانپزشکی روزنه اولین نرم افزاری است که ما در روزنه تولید کرده ایم و اکنون سبد کاملی از این نرم افزار را برای مراکز دندانپزشکی در اندازه های مختلف و با نیازهای متنوع در اختیار داریم . شما می توانید بر اساس اندازه کسب و کارتان و یا میزان نیازتان بسته مورد نظرتان را انتخاب نمائید.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی روزنه

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی رایان طب

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی رایان طب یکی دیگر از نرم افزارهای دندانپزشکی کشور است که وبسایت آن را در ادامه معرفی می نماییم.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی رایان طب

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی اعتماد پرداز

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی بگونه ای طراحی شده است که مدیران محترم می توانند با توجه به نیاز فعلی درمانگاه خود برای تهیه نرم افزار با قابلیت های دلخواه و در نتیجه با کمترین هزینه اقدام کرده و هر زمان که پیشرفت های مدنظر در کارشان ایجاد شد نسبت به اضافه کردن آیتم های مورد نظر اقدام نمایند.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی اعتماد پرداز

نرم افزار دندانپزشکی طلای نرم

با توجه به تعدد مراجعات بیماران به مطب دندانپزشکان، تشکیل پرونده کاغذی و سپس جستجوی دستی آنها کاری زمانبر می باشد. وجود یک سیستم مکانیزاسیون مطب برای مطب دندانپزشکان جهت دسترسی آسان به پرونده جزئیات درمان بیماران می تواند کمک شایانی در تسریع کار منشی و دندانپزشک نماید. به ویژه اگر این سیستم مدیریتی قابل نصب بر روی تبلت نیز باشد که دندانپزشک با یک نگاه بتواند کلیه مراحل درمان بیمار را مشاهده نماید

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی طلای نرم

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی عارف رایانه

شرکت مهندسی نرم افزار عارف رایانه در سال ۱۳۸۴ با همکاری گروهی از متخصصین نرم افزار، با هدف طراحی و تولید سیستم های نرم افزاری برای بهبود سطح کیفیت مدیریت سازمانی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در ابتدا با برنامه نویسی و تولید چند محصول نرم افزاری ویژه مراکز خدماتی و فروشگاهی کوچک شروع به کار کرده و سپس با تولید محصولات حسابداری و مدیریت مراکز پزشکی، اقامتی و تفریحی، نمایشگاهی، حقوقی و … فعالیت خود را توسعه داده است.

وب سایت نرم افزار دندانپزشکی عارف رایانه

3.8

نظر خود را بنویسید